Druknet.pl

Wortal o drukowaniu,
regeneracji tuszy i tonerów



Forum



REGENERACJA - Problemy przy regeneracji kartridży atramentowych - Kartridz HP 344
UmieściłTreśćData
HenrykWitam.Napełniłem kartridż dedykowanym kompletem tuszy jeszcze przed opróżnieniem z oryginalnego tuszu (drukarka HP D5160). Kilka razy przeprowadziłem czyszczenie głowicy. Drukuje wszystkimi kolorami jednak na zdjęciach (na całej powierzchni) widoczny jest bardzo wyraźny "raster". Na wydrukowanej stronie testowej - trzy pasy kolorów - raster widoczny jest tylko na kolorze niebieskim. Problem ujawnił się jeszcze przed komunikatem drukarki NISKI POZIOM TUSZU. Proszę o poradę.10.07.2009 14:37:36
Product ManagerJest to problem drożności dysz wylotowych w kartridzu. Proszę zapoznać się z zamieszczoną na wortalu DRUKNET.PL instrukcją udrażniania kartridży atramentowych 10.07.2009 17:18:00




Z tej strony skorzystało już 7563714 osób
Copyright ©, AGAWA.PL Sp. z o.o.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

social media Youtube Facebook Google+