Damiann | Witam serdecznie,
Robię wszystko tak jak jest na filmie instruktażowym, a mianowicie filmie jak poprawnie napełnić tusz do drukarki (HP 304 black).
Wszystko robię zgodnie z instrukcją, a atrament wciąż zachowuje się jakby go nie było. Wychodzą białe strony.
Napełniłem zgodnie z instrukcją 2 ML za drugim razem. Bo za pierwszym (ten sam kartridż HP 304, ale inny) napełniłem ciut więcej z tego samego powodu, że tusz nie drukuje.
Tym razem zachowałem ostrożność i napełniłem 1,9 ML.
To już druki kartridż jakiego próbuję napełnić. Nie będę ukrywał, że wydałem już ponad 100 zł na tusze, a mam cały zestaw do napełniania koloru czarnego, ale i w kolorze też mam.
Pomiędzy napełnianiem tzn. tusze nowe działają do momentu wypłynięcia do zera (z napełnianiem jednak nie czekałem do zera, tylko do momentu, aż tekst zaczął być drukowany przerywany).
Drukarka HP DeskJet 2632
Mam nadzieję, że mi Pan odpisze bo to dla mnie nie mały problem. Wiem, że pewnie ma Pan nie mało wiadomości, ale dla mnie to duży koszt jeśli chodzi o drukarki atramentowe. Zastanawiam się, czy dalej inwestować w "ten biznes".
Będę wdzięczny za kontakt ze mną.
Z poważaniem,
Damian | 10.10.2019 15:09:12 |
Product Manager | Brak wydruku może być spowodowany zbyt małą ilością atramentu zaaplikowanego do kartridża, lub znajdującym się w kartridżu, w komorze przed głowicą drukującą, powietrzem. Proszę spróbować wlać większą ilość atramentu. Po uzupełnieniu położyć kartridż na ręczniku papierowym żeby atrament zaczął wypływać z głowicy. Dottykając głowicą do suchego ręczniczka papierowego, kartridż powinien zostawiać dwa czarne ślady. Jeżeli nie zostawia, a dysze w głowicy nie są zaaschnięte, świadczy to o powietrzu znajdującym się w głowicy i blokujacym wypływ atramentu. Najlepiej byłoby odciągnąć wtedy przez głowicę część atramentu i ewentualne powietrze z głowicy, specjalnym klipem ssącym. Niestety nie mamy takich w naszej ofercie. Można równiez spróbować odmoczyć głowicę w płynie do udrażniania lub na wilgotnej szmatce. | 11.10.2019 17:02:04 |