Użytkownik ScorpioAW napisał:
Witam, zregenerowałem pojemnik 343, ale drukarka dalej nie chce drukować, gdyż wyświetla sie komunikat o braku tuszu w kolorowym pojemniku, w poprzednich komentarzach widziałem że udzielana została odpowiedz o braku możliwości resetowania pojemnika, a mimo komunikatu można dalej drukować, czy trzeba może coś ustawić w ustawieniach sterowników? Poza tym słyszałem o sposobie restartu dla drukarki poprzez włożenie(drukarka ma pamięć 2 kartdidży i przy włożeniu kolejnego traci stan tuszu dla 1 pojemnika) trzech różnych pojemników z tuszem, czy to działa? Napewno istnieje własciwa metoda na resetowanie tuszu, gdyż na portalach internetowych można kupić wiele zregenerowanych zamienników, które mają zresetowany poziom tuszu.
Odpowiedź:
Niestety nie ma mozliwosci zresetowania kartridzy HP 336,338,337,339,342,343,344 za pomoca domowych metod. Do tego celu potrzebna jest specjalistyczna aparatura.